Wykorzystanie mediów społecznościowych w promowaniu biznesu

Ogólnodostępne media społecznościowe takie jak Facebook, Twitter czy Nasza Klasa już dawno zmieniły zasady gry we współczesnym marketingu internetowym. Siła social media tkwi w dialogowości z konsumentem i większej wiarygodności prezentowanych treści , gdyż produkty polecane przez znajomych znajomym są sprawdzone i zachwalane przez osoby, które kojarzymy. Taki marketing od mężczyźni i kobiety do mężczyźni i kobiety jest bardziej skuteczny.

Liczymy się z opinią spersonalizowanych znajomych dużo bardziej ,niż z bezosobową reklamą ,oglądaną w telewizji z zatrudnionymi do tego profesjonalnymi aktorami. Według badań opinii publicznej, coraz mniej wierzymy reklamom . Wręcz, jeśli reklama jest stosunków obiektywna i przedstawia produkt, taki jaki jest faktycznie, rywalizacja jest tak duża, iż żeby przekonać nas do kupienia produktu intuicyjną reklamą jest w tej chwili o wiele znacznie trudniej niż kiedyś.
Ogólnie, reklamy są niezbyt wiarygodne w teraźniejszych czasach. Marki od za każdym razem wolały wypromować swoje produkty i narzucać konsumentom wolę, niż słuchać konsumentów .

To teraz zmienił facebook i inne media społecznościowe. Tam, opinia klienta jest najważniejsza. Kobiety i mężczyźni mówią prawdę o tym, co im się podoba, a co się im zupełnie nie podoba i nie nadaje się do użytkowania. Promocja na Facebooku jest bardzo dobrą strategią marketingową dla innowacyjnych, młodzieżowych marek. Agencje reklamowe tworzące kampanie reklamowe przez Internet dostarczają sporo różnorodnych rozwiązań, bazując na social media marketing. Z ogromnym skutkiem ukierunkowują marketing na prowadzenie profili i stron fanów firmy. Tworzą aplikacje facebook. Zakupują powierzchnię reklamową na facebooku. Próbują dotrzeć do coraz to większej liczby nabywców aktualnie poprzez rozwój sieci kontaktów towarzyskich na facebooku.

Dużą częścią działalności agencji reklamowych typu social media jest też prowadzenie blogów marek i w sposób ciekawy i atrakcyjny prowadzenie dyskusji na zagadnienie oferowanych produktów. Media społecznościowe wymagają od copywriterów i ekspertów od sprzedaży ogromnej kreatywności i nieustająco wyszukiwania nowych rozwiązań. Reklama na Facebooku rozwija się w ogromnym tempie. I jej skuteczność wzrasta. Miliony użytkowników z całego świata dzień w dzień wchodzi na swoją stronę www i przegląda wpisy znajomych. Wymienia się informacjami. Promocja na Facebooku czy to spersonalizowanej osoby, czy marki, daje nieograniczone możliwości.

Źródło wiedzy: social media linki.

About

Categories: Bez kategorii |
[TOP]